FacebookMySpaceTwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinMixxRSS FeedPinterest
01Ağustos2012
PDFYazdıre-Posta

Projenin Temel Faaliyetleri

  1. Konaklama tesislerinin Travelife ile ilgili ileri seviyede bilgi sahibi olabilmesi her seviyedeki otel personelinin sistemi anlayabilmesi için Travelife ile ilgili görsel ve yazılı içeriğin (web sitesi,broşür, el kitapçığı vb.) Türkçeye çevrilmesi,
  2. Bölgemizdeki otel birliklerine ve turistik tesislere çevreye duyarlı hizmet ve sürdürülebilir turizm konusunda eğitimler verilmesi,
  3. 30 tesisisin Travelife Sistemi kriterlerine göre hazırlanması
  4. Seyahat Ajentaları Birliği’ne(ABTA) bağlı Travelife Kuruluşu’ndan eğitim, danışmanlık ve belgelendirme hizmeti tedarik edilmesi

Beklenen Sonuçlar

  1. İlçemizdeki tüm sektör temsilcilerinin sürdürülebilir turizm kalite yönetim sisteminin kendi işletmelerini nasıl etkileyeceği konusunda bilgilendirilmesi,
  2. 611 konaklama tesisine sürdürülebilir turizm kalite yönetim sistemi hakkında bilgilendirme kitapçığının dağıtılması,
  3. Otel birlikleriyle bilgilendirme toplantıları düzenlenmesi,
  4. Otellere Travelife Sistemi için ihtiyaç analiz anketi düzenlenmesi,
  5. 30 otelde, otel başına ortalama 3 gün boyunca eğitim verilmesi,
  6. Bu eğitimden toplam 900 personel faydalanması,
  7. 10 otelin proje süresi içinde Travelife Sertifikası alması,
  8. Bölgemizde her kesimde sürdürülebilir turizm ile ilgili farkındalığın yaratılması.

Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı 2011 yılı Turizm Potansiyelinin Değerlendirilmesi Mali Destek Programı kapsamında hazırlanan bu web sitesinin içeriği Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı ve/veya Kalkınma Bakanlığı?nın görüşlerini yansıtmamakta olup, içerik ile ilgili tek sorumluluk Alanya Ticaret ve Sanayi Odası?na aittir.